Brev:
Mørke rande under øjnene
5. november 2007
Alder:
18 mdr.
Mørke rande under øjnene
Hej
Min datter fik for et par dage siden en mørk rand under det ene øje og jeg kan ikke forstå hvorfor. Er det mon noget hun spiser - evt får for lidt eller for meget af. Hun får som regel kartoffel/grøntsagsmos til aften med en pølse til - efterfølgende. Det er nogenlunde det eneste hun vil spise til aften sammen med mig.
Til frokost hos dagplejeren vil hun som regel kun spise rugbrød med leverpostej - men er efterhånden blevet god til at spise frugt som æble. Som morgenmad får hun enten havregrød med kanelsukker (naturligvis uden salt) eller købe-frugtyoghurt med Cheerios. Desuden giver jeg hende af og til et glas økologisk banan/fersken mos som hun synes meget godt om. Jeg ammer hende endvidere om aftenen og nat endnu + er netop begyndt at give hende en økologisk vitaminpille incl. mineraler hver aften (men det er relativt nyt)
Dette er i store og hele hendes spisemønster.
Hun er ret meget vågen om aftenen og står op af sengen (hun sover i min seng) da hun ikke vil ligge alene. Først når jeg kommer i seng falder hun til ro. Hun sover til middag som regel 2 timer fra ca 13 til 15.
Har noget af dette mon noget at gøre med hendes mørke rand?
Med venlig hilsen
Inge